Toimistoassistentti

haku päättyy 18.8.2019

Haemme nyt vastuunkantajaksi yhtiömme hallintoyksikköön Helsinkiin Paciuksenkadulle

TOIMISTOASSISTENTTIA

Tehtäviäsi ovat myyntilaskutus,  asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyskyselyiden toteuttaminen sekä monipuoliset toimistotehtävät. Sijaistat ostolaskujen alustavassa käsittelyssä ja eräissä HR-asioissa. Lopullinen toimenkuvasi muotoutuu vahvuuksiesi perusteella sekä mm. robotisaation myötä muuttuvan työympäristön mukaan. Saatuasi riittävästi osaamista vastaat itsenäisesti sinulle vastuutetuista tehtävistä. Kehität aktiivisesti oman vastuualueesi toimintoja sekä osallistut yhteisten toimintaprosessien jatkuvaan kehittämiseen.

Koulutukseltasi voit olla tradenomi, merkonomi tai vastaava. Arvostamme erityisesti kokemusta asiakaskyselyjen tekemisestä, muu kokemus on eduksi. Sinulla on sujuva suomenkielen taito ja hyvät MS Officetaidot, erityisesti excel. Työssäsi olet oma-aloitteinen, tehokas, tarkka ja joustava. Sinulla on hyvät tiimityöskentelytaidot ja tulet hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Työskentelet aikataulupaineen alla mutkattomasti ja itsenäisesti. Olet muutoshalukas ja innostut uusista asioista sekä pidät haasteista.

Tarjoamme nykyaikaiset työvälineet ja mukavan työympäristön. Koulutamme aktiivisesti henkilöstöämme ja meillä on hyvät henkilöstön kehittymismahdollisuudet sekä henkilöstöedut. Olemme haluttu ja luotettava työnantaja, jolla on korkea työtyytyväisyys ja pieni henkilöstövaihtuvuus. Sinulla on mahdollisuus hakea työsuhdeasuntoa.

Kerro hakemuksessasi itsestäsi, osaamisestasi, koulutuksestasi ja työkokemuksestasi sekä palkkatoivomuksesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Sami Jarke sami.jarke@hus.fi. Liitä hakemuksesi ja CV viimeistään 18.8.2019 tästä. Myös 11.8.2019 mennessä lähetetyt hakemukset otetaan huomioon tässä hakuprosessissa.

Haastattelemme hakijoita myös hakuaikana.